Protinádorové vakcíny

Onemocněli jste…

…vy nebo vaši blízcí rakovinou? Vyčerpali jste možnosti standardní léčby bez kýženého výsledku? Trápí vás závažné vedlejší účinky a bolesti způsobené klasickou protinádorovou léčbou?

Vyzkoušejte protinádorové vakcíny!

Ty umí aktivovat imunitní systém vašeho těla proti nádorovému onemocnění. Protinádorové vakcíny jsou typem buněčné terapie neboli imunoterapie. Aktivace vlastního imunitního systému oslabeného nádorovou chorobou lze dosáhnout kombinací speciálně připravených vakcín a dalších podpůrných léčebných procedur. Ty také napomáhají regeneraci poškozené imunity v průběhu standardní nádorové léčby. Využijte hojivý potenciál vlastního těla k uzdravení nebo alespoň ke zlepšení zdravotního stavu.

Jak to funguje?

Imunoterapie znamená posílení imunity a léčbu s využitím obrovského potenciálu vlastního imunitního systému pacienta. Využívá se především u onkologických pacientů, u kterých standardní léčba pomocí chemoterapie a radioterapie nezabírá, nebo vede k závažným komplikacím a vedlejším nežádoucím účinkům.

Protinádorové vakcíny se připravují z vlastních bílých krvinek, tzv. dendritických buněk získaných z periferní krve onkologického pacienta. Léčba protinádorovou vakcínou je velmi bezpečná a může být také velmi účinná.

S jakými typy nádorových onemocnění vám mohou protinádorové vakcíny pomoci?

• Karcinom prsu
  • Karcinom plic
  • Karcinom hlavy a krku
  • Karcinom ovaria
  • Cervikální karcinom
  • Karcinom tlustého střeva a konečníku
  • Karcinom ledviny
  • Karcinom prostaty
  • Melanom
  • Glioblastom
  • Sarkom

Chcete vědět víc?

Na klinice Cellthera nabízíme komplexní poradenství a individuální řešení pro každého pacienta s rakovinou. Vedoucí lékař prof. MUDr. Jaroslav Michálek, Ph.D. je atestovaným klinickým onkologem a klinickým imunologem a může vám pomoci s výběrem správného typu alternativní protinádorové léčby. Informujte se u nás.

Mám zájem o osobní konzultaci.