Biorezonance Bicom

Biorezonanční metoda Bicom Optima je speciální diagnostický a terapeutický postup. Díky přístroji „Bicom Optima 2. generace“ můžeme zjistit a léčit příčiny většiny onemocnění.

Jak metoda Bicom funguje?

Biorezonanční metoda pomocí přístroje Bicom se v západní Evropě, zejména v Německu, Švýcarsku a Rakousku, využívá již více než 30 let. Základy biorezonanční terapie vycházejí z poznatků kvantové fyziky a biofyziky, tj. z faktu, že všechny buňky v živém organismu spolu komunikují za pomoci vysílání různých signálů. Pokud je komunikace mezi buňkami narušena (bakteriemi, viry, parazity, plísněmi, alergeny, těžkými kovy, chemickými látkami a přísadami ve stravě, jedy z životního prostředí, radiační zátěží atd.), může dojít k rozvoji zdravotních potíží. Zdravotní problémy mohou být nejrůznějšího a často nejasného původu. Pokles energie a výkonu, únava, bolest, problémy s pozorností a soustředěním se vyskytují v současné době velmi často a mohou provázet i ta nejzávažnější onemocnění (např. mozkovou mrtvici, srdeční infarkt, nádorové onemocnění, apod.).

Biorezonanční metoda umožňuje zjistit příčiny zdravotních problémů a následně dokáže pomoci při odstranění jednotlivých toxických zátěží. Po odstranění blokád, harmonizaci organizmu a po vyloučení škodlivin může komunikace mezi buňkami opět probíhat a organismus se může dostat zpět do rovnováhy a harmonie.

Metoda Bicom představuje moderní, efektivní a neinvazivní způsob pomoci k lepšímu zdravotnímu stavu bez chemických léků pro děti i dospělé. Přístroj Bicom Optima byl vyvinut v Německu, je registrovaným lékařským přístrojem v Evropské unii.

Profesor Michálek vysvětluje, čím se zabývá klinika Cellthera

Jak Bicom terapie probíhá?

Bicom terapie probíhá zcela individuálně. Nejprve vždy provádíme vstupní vyšetření – diagnostiku, následně pak probíhají jednotlivá terapeutická sezení.

Vstupní vyšetření

Při vstupním vyšetřením se Vás zeptáme na Vaše problémy a souvislosti, které by mohly zdravotní potíže vyvolávat. Provedeme krátké odblokování stresu a napětí, aby došlo k Vašemu uvolnění. Následně budeme testovat a vyhledávat, který systém, orgán či dráha jsou ve vašem těle energeticky oslabené nebo zablokované, vše dle principů tradiční čínské medicíny (TČM). Budeme detailněji zkoumat různé zátěže, které mohou negativně ovlivňovat Vaše zdraví. Zejména se jedná o různé viry, bakterie, kvasinky, plísně, parazity, těžké kovy, chemické zátěže různými jedy včetně chemických léků, degenerované buňky, poruchy vylučování, geopatogenní zóny či negativní vlivy prostředí včetně elektrosmogu a radiační zátěže. Zjistíme také, jak jste na tom energeticky a nakolik vás zdravotní potíže vedou k vyčerpání a únavě. Na základě naměřených parametrů Vámi vysílané energie potom zvolíme optimální harmonizaci Vašeho těla.

Terapie

Na základě vstupního vyšetření budeme v dalších jednotlivých sezeních pracovat na odstranění blokád, detoxikaci orgánů, zejména těch, které vylučují škodlivé látky z těla (ledviny, játra, střeva), a komplexní harmonizaci organizmu. Následně budeme aplikovat terapie pro eliminaci specifických zatížení Vašeho organizmu. Po terapii můžete cítit úlevu, ale může se Vám i krátkodobě přitížit, pokud je vaše tělo značně zatíženo z minulosti (jde o projev detoxikačního procesu). Terapii je vhodné opakovat 1x týdně nebo 1x za 10 - 14 dnů, zejména v případě chronických, dlouhodobých potíží.

Po terapii je vhodné pít dostatečné množství čisté vody a dbát doporučení lékaře k optimalizaci stravy, pohybových a režimových aktivit.

Profesor Michálek vysvětluje, čím se zabývá klinika Cellthera

Pomocí biorezonance Bicom pomáháme řešit zejména následující problémy:

• Poruchy imunitního systému – oslabená imunita, autoimunitní onemocnění, alergie
  • Únava, chronický únavový syndrom, fibromyalgie
  • Bolesti svalů, kloubů, hlavy včetně migrény
  • Psychická nerovnováha, úzkosti, deprese, různé strachy
  • Stavy spojené s přechodem a menopauzou či andropauzou
  • Hormonální rozladění - návaly horka, studené končetiny
  • Poruchy metabolismu – cukrovka, vysoký cholesterol v krvi, nadměrná hmotnost
  • Eliminace geopatogenních zón a elektrosmogu, ochrana před radiační zátěží (mobilní telefony, WiFi, 5G sítě, rentgenové záření)
  • Zatížení vnitřních orgánů - játra, ledviny, slinivka, žaludek, plíce, srdce, lymfa
  • Odstranění patogenů – virů, bakterií (včetně borelií, mykoplasmat, chlamydií), kvasinek, plísní, parazitů
  • Detoxikace a harmonizace organismu - vhodné i pro onkologické pacienty
  • Vyvedení zátěží toxických metabolitů pro lepší snášenlivost chemoterapie a radioterapie
  • Prevence a rekonvalescence po nemoci

Ať už se chcete nechat vyšetřit preventivně nebo již máte zdravotní problémy, objednejte se k vyšetření na nejnovějším typu přístroje BICOM Optima 2. generace.

Mám zájem o osobní konzultaci.